Τα 99 μοντέλα έως 1000 κυβικά που διανύουν 500 χλμ με 35 ευρώ

Τα μικρά (και οικονομικά) μοντέλα ΙΧ που διατίθενται φέτος στην ελληνική αγορά συγκεντρώνει ο πλήρης και αναλυτικός πίνακας που δημοσιεύει το fpress.gr. Περιλαμβάνει 99 μοντέλα κάτω των 1000 κυβικών, τα οποία, λόγω της μικρής κατανάλωσης καυσίμου, μπορούν να διανύσουν έως και 500 χιλιόμετρα με κόστος που κυμαίνεται από 30-40 ευρώ.
Ο πίνακας συντάχθηκε με βάση τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Περιλαμβάνει εκτός από την μάρκα, τον τύπο και το μοντέλο:
1. Τον ακριβή κυβισμό του αυτοκινήτου
2. Τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και
3. την κατανάλωση καυσίμου για τον αστικό, τον υπεραστικό αλλά και το συνδυασμένο κύκλο.
Εννοείται ότι οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι οι εργοστασιακές οπότε στην πραγματικότητα, το καύσιμο που θα ξοδεύετε για να διανύσετε τα 100 χιλιόμετρα, θα είναι περισσότερο. Και πάλι όμως, αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα οπότε τα μεγέθη είναι συγκρίσιμα.
Μάρκα - Μοντέλο - (τύπος) | Κυβισμός (cm3) | Εκπομπές CO2 (gr/km) | Κατανάλωση καυσίμου | ||
Αστικός κύκλος | Υπεραστικός Κύκλος | Συνδυασμένος Κύκλος | |||
ALFA ROMEO-MITO (0.9 TWINAIR (85 HP) - (S&S)) | 875 | 98 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
ALFA ROMEO-MITO (0.9 TWINAIR (105 HP) - (S&S)) | 875 | 98 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
CHEVROLET-SPARK (1.0 4D (68 HP)) | 995 | 113 | 6,2 | 4,0 | 4,8 |
CHEVROLET-SPARK (1.0 4D (68 HP)) | 995 | 118 | 6,6 | 4,1 | 5,0 |
CHEVROLET-SPARK (1.0 4D (68 HP)) | 995 | 119 | 6,6 | 4,2 | 5,1 |
CITROEN-C1 (ECO 1.0i (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
CITROEN-C1 (ECO 1.0i (68 HP) BMP) | 998 | 104 | 5,4 | 4,0 | 4,5 |
CITROEN-C3 (N.Vie 1.0 VTi (68 HP) (Τροχοί 15")) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
CITROEN-C3 (N.Vie 1.0 VTi (68 HP) (Τροχοί 16")) | 999 | 102 | 5,2 | 4,0 | 4,4 |
DACIA-ΝΕΟ SANDERO (0.9 TCe (90 HP)) | 898 | 116 | 6,4 | 4,3 | 5,0 |
DACIA-ΝΕΟ SANDERO STEPWAY (0.9 TCe (90 HP)) | 898 | 124 | 6,6 | 4,7 | 5,4 |
DAIHATSU-NEW CUORE (1.0 M/T 5D (70 HP)) | 998 | 106 | 5,7 | 4,0 | 4,5 |
DAIHATSU-NEW SIRION (1.0 5D (70 HP)) | 998 | 118 | 6,1 | 4,4 | 5,0 |
DAIHATSU-NEW CUORE (1.0 A/T 5D (70 HP)) | 998 | 129 | 6,6 | 4,8 | 5,5 |
FIAT-500 / 500C (0.9 TWINAIR 3D (85 HP) - (DUALOGIC) - (S&S)) | 875 | 92 | 4,6 | 3,6 | 4,0 |
FIAT-500 / 500C (0.9 TWINAIR 3D (85 HP) - (S&S)) | 875 | 95 | 4,9 | 3,7 | 4,1 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) (DUALOGIC) - (S&S)) | 875 | 95 | 4,8 | 3,7 | 4,1 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) - (S&S)) | 875 | 99 | 5,0 | 3,8 | 4,2 |
FIAT-PUNTO (0.9 TWINAIR 3D/5D (85 HP) - (S&S)) | 875 | 98 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) (TREKKING) - (S&S)) | 875 | 105 | 5,2 | 4,2 | 4,6 |
FIAT-500L (0.9 TWINAIR (105 HP) - (S&S)) | 875 | 112 | 5,7 | 4,3 | 4,8 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) - (S&S) 4X4) | 875 | 114 | 5,9 | 4,3 | 4,9 |
FIAT-500 / 500C (0.9 TWINAIR 3D (65 HP)) | 964 | 97 | 5,2 | 3,6 | 4,2 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (65 HP) - (S&S)) | 964 | 99 | 5,0 | 3,8 | 4,2 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (65 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (80 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 |
FORD-ΝEO FOCUS (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop_12,75MY) | 999 | 109 | 5,9 | 4,1 | 4,8 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (100 PS)_PowerShift) | 999 | 114 | 6,6 | 3,9 | 4,9 |
FORD-ΝEO B-MAX (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 114 | 6,0 | 4,2 | 4,9 |
FORD-ΝEO B-MAX (5D 1.0 EcoBoost (120 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 114 | 6,0 | 4,2 | 4,9 |
FORD-ΝEO B-MAX (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 114 | 6,0 | 4,2 | 4,9 |
FORD-ΝEO FOCUS (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop_12,75MY) | 999 | 114 | 6,3 | 4,2 | 5,0 |
FORD-ΝEO FOCUS (4D/SW 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop_13,25MY) | 999 | 117 | 6,4 | 4,4 | 5,1 |
FORD-ΝEO FOCUS (4D/SW 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop_12,75MY) | 999 | 117 | 6,4 | 4,4 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
KIA MOTORS-PICANTO (1.0 (69 HP)) | 998 | 99 | 5,4 | 3,6 | 4,2 |
LANCIA-NEW YPSILON (5D) (0.9 TWINAIR S&S DFN 5D (85 HP)) | 875 | 95 | 4,8 | 3,7 | 4,1 |
LANCIA-NEW YPSILON (5D) (0.9 TWINAIR S&S 5D (85 HP)) | 875 | 97 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
LANCIA-NEW YPSILON (5D) (0.9 TWINAIR S&S 5D CNG) | 875 | 107 / 86 | 5,8 / 6,1 | 3,9 / 4,0 | 4,6 / 4,8 |
NISSAN-PIXO (1.0 5D 5MT (68 PS)) | 996 | 99 | 5,2 | 3,8 | 4,3 |
NISSAN-PIXO (1.0 5D 6A/T (68 PS)) | 996 | 122 | 6,7 | 4,5 | 5,2 |
OPEL-CORSA (1.0 3D / 5D ECOTEC (65 HP)) | 998 | 120 | 6,4 | 4,3 | 5,1 |
PEUGEOT-107 (1.0 ACCESS PACK /ACTIVE 3D/5D (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
PEUGEOT-107 (1.0 ACTIVE 2-TRONIC 3D/5D (68 HP)) | 998 | 104 | 5,4 | 4,0 | 4,5 |
PEUGEOT-208 (1.0 ACCESS /ACTIVE 3D/5D (68 HP)) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO (0.9 ENERGY TCe (90 HP) Ecoleader) | 898 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 104 | 5,5 | 3,9 | 4,5 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO SPORT TOURER (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
RENAULT-CAPTUR (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 114 | 6,0 | 4,3 | 4,9 |
SEAT-Mii (1.03D/5D (60 ΗΡ) Ecomotive) | 999 | 95 | 5,0 | 3,6 | 4,1 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (75 ΗΡ) Start/Stop) | 999 | 98 | 5,1 | 3,7 | 4,2 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (60 ΗΡ) A/T) | 999 | 103 | 5,3 | 3,9 | 4,4 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (60 ΗΡ)) | 999 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (75 ΗΡ) A/T) | 999 | 105 | 5,5 | 4,0 | 4,5 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (75 ΗΡ) ) | 999 | 108 | 5,9 | 4,0 | 4,7 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (44 KW /60 HP) M5 Green Tec) | 999 | 95 | 5,0 | 3,6 | 4,1 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (55 KW /75 HP) M5 Green Tec) | 999 | 98 | 5,1 | 3,7 | 4,2 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (44 KW /60 HP) ASG5) | 999 | 103 | 5,3 | 3,9 | 4,4 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (50KW / 68HP) M5 CNG Green Tec) | 999 | 79 | 5,5 | 3,8 | 4,4 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (44 KW /60 HP) M5) | 999 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (55 KW /75 HP) ASG5) | 999 | 105 | 5,5 | 4,0 | 4,5 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (55 KW /75 HP) M5) | 999 | 108 | 5,9 | 4,0 | 4,7 |
SMART-FORTWO COUPE (PURE /PULSE /PASSION CDI (54 HP)) | 799 | 87 | 3,4 | 3,3 | 3,3 |
SMART-FORTWO CABRIO (PURE /PULSE /PASSION CDI (54 HP)) | 799 | 87 | 3,4 | 3,3 | 3,3 |
SMART-FORTWO COUPE (MHD PURE (61 HP)) | 999 | 98 | 4,6 | 4,0 | 4,3 |
SMART-FORTWO COUPE (MHD PURE /PULSE /PASSION (71 HP)) | 999 | 98 | 4,6 | 4,0 | 4,3 |
SMART-FORTWO CABRIO (MHD PURE /PULSE /PASSION (71 HP)) | 999 | 100 | 4,7 | 4,1 | 4,4 |
SMART-FORTWO COUPE (PULSE /PASSION (84 HP)) | 999 | 115 | 6,3 | 4,1 | 4,9 |
SMART-FORTWO CABRIO (PULSE /PASSION (84 HP)) | 999 | 115 | 6,3 | 4,1 | 4,9 |
SMART-FORTWO COUPE (BRABUS /BRABUS X-CLUSIVE (102 HP)) | 999 | 119 | 6,4 | 4,4 | 5,2 |
SMART-FORTWO CABRIO (BRABUS /BRABUS X-CLUSIVE (102 HP)) | 999 | 119 | 6,4 | 4,4 | 5,2 |
SUBARU-JUSTY (1.0 BASE / SPORT (69 HP)) | 998 | 118 | 6,1 | 4,4 | 5,0 |
SUZUKI-ALTO (1.0 5D M/T (68 HP)) | 996 | 99 | 5,2 | 3,8 | 4,3 |
SUZUKI-SPLASH (1.0 5D (68 HP)) | 996 | 109 | 5,6 | 4,2 | 4,7 |
SUZUKI-ALTO (1.0 5D A/T (68 HP)) | 996 | 118 | 6,5 | 4,3 | 5,1 |
SUZUKI-ALTO (1.0 5D A/T (68 HP)) | 996 | 122 | 6,7 | 4,5 | 5,2 |
TOYOTA-AYGO (1.0 3D/5D (5 M/T) (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
TOYOTA-IQ (1.0 (5 M/T) (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 4,0 | 4,4 |
TOYOTA-AYGO (1.0 3D/5D (MMT) (68 HP)) | 998 | 104 | 5,4 | 4,0 | 4,5 |
TOYOTA-IQ (1.0 (MULTIDRIVE) (68 HP)) | 998 | 110 | 6,0 | 4,2 | 4,8 |
TOYOTA-YARIS (1.0 3D/5D (5 M/T) (69 HP)) | 998 | 111 | 5,8 | 4,3 | 4,8 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! BMT (60 HP)) | 999 | 95 | 5,0 | 3,6 | 4,1 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 eco up! BMT (68 HP)) | 999 | 79 | 5,5 | 3,8 | 4,4 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! ASG (60 HP)) | 999 | 103 | 5,3 | 3,9 | 4,4 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 take up! / move up! (60 HP)) | 999 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! / high up! / white up! / black up! ASG (75 HP)) | 999 | 105 | 5,5 | 4,0 | 4,5 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! / high up! / white up! / black up! (75 HP)) | 999 | 108 | 5,9 | 4,0 | 4,7 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Γιατί οι Ευρωπαίοι δεν αγοράζουν αμερικανικά αυτοκίνητα
Η αμερικανική προτίμηση για μεγάλα αυτοκίνητα δεν ταιριάζει με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία
Volvo: Περικοπές 3.000 θέσεων εργασίας – Προσπάθεια μείωσης του κόστους
Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στη μέση μιας δύσκολης περιόδου
Γερμανία: Ποινές φυλάκισης 2-4,5 ετών σε πρώην στελέχη της Volkswagen για το “dieselgate”
Το “dieselgate” ήρθε στο φως το 2015, όταν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι είχε δημοσιοποιήσει ψευδή αποτελέσματα δοκιμών
Jaguar: Δεν σκοπεύει να κατασκευάσει αυτοκίνητα στις ΗΠΑ λόγω δασμών
H εταιρεία προστέθηκε σε έναν αυξανόμενο κατάλογο εταιρειών που συγκρατούν τις προβλέψεις για τα κέρδη…
Αυτοκίνητα: Αύξηση πωλήσεων 2,9% τον Απρίλιο – Μικρή μείωση 0,5% στο τετράμηνο
Το α’ τετράμηνο, κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 86.803 αυτοκίνητα
Η Jaguar Land Rover αναστέλλει για έναν μήνα τον εφοδιασμό της αγοράς στις ΗΠΑ ελέω δασμών
Πρόκειται για «βραχυπρόθεσμο» μέτρο καθώς καταρτίζονται «μεσοπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι σχεδιασμοί».
Νέες επιδοτήσεις 497 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»
Σήμερα θα πιστωθεί το ποσό των 3.640.127,71 ευρώ
Η κινεζική BYD ξεπέρασε την Tesla του Elon Musk – Κατέγραψε κύκλο εργασιών 107 δισ. δολαρίων
Την περασμένη εβδομάδα η BYD παρουσίασε μια νέα τεχνολογία που επιτρέπει την υπερταχεία φόρτιση της…
Πώς μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι 2.900 ευρώ τον χρόνο οι οδηγοί EV
Nέα μελέτη της Eurelectric-EY.
Μειώθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στην ΕΕ
Τον Ιανουάριο του 2025, οι ταξινομήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σημείωσαν σημαντική πτώση 18,9%
Αυτοκίνητο: 1 στα 20 μεταχειρισμένα ΙΧ στην Ευρώπη είχαν «γυρισμένα» χιλιόμετρα
Τα γυρισμένα χιλιόμετρα συναντώνται και στα αυτοκίνητα μίσθωσης.