Η Folli-Follie, η Max Factor και η αποκλειστική συνεργασία
Η νέα συνεργασία σηματοδοτεί μια σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο του κλάδου Beauty&Cosmetics του ομίλου FF, που αυξάνει με αυτόν τον τρόπο το μερίδιό του σε μια δυναμική αγορά, καθώς η Max Factor είναι μια μάρκα καλλυντικών προϊόντων μακιγιάζ με ιστορία 100 ετών, η οποία χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας στη διεθνή και εγχώρια αγορά.
Μάλιστα, μέσω της διανομής της Max Factor, επιτυγχάνεται και η είσοδος του FF Group στο κανάλι ευρείας διανομής. Σημειώνεται ότι ο κλάδος καλλυντικών (Beauty & Cosmetics) ενοποιείται στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου στον τομέα χονδρικής/λιανικής, που συνεισφέρει περίπου το 14%-15% του συνολικού τζίρου.
Στις σημαντικές συνεργασίες που έχει συνάψει ο όμιλος στον κλάδο των καλλυντικών συγκαταλέγεται αυτή για το brand Molton Brown, καθώς και με το concept store Heaven on Earth, αλλά και η πιο πρόσφατη, τον Αύγουστο του 2015, για την αποκλειστική εκπροσώπηση και διανομή των προϊόντων Shiseido για Ελλάδα και Κύπρο.
Τα καλλυντικά είναι μια σχετικά νέα δραστηριότητα για τον όμιλο FF, ο οποίος στις αρχές του 2012 ανέλαβε την αποκλειστική αντιπροσώπευση και διανομή στην Ελλάδα του αρωματικού χαρτοφυλακίου της Procter & Gamble Prestige, καθώς και των προϊόντων Make Up της Dolce & Gabbana εγκαινιάζοντας την παρουσία του στον κλάδο