Τον Φεβρουάριο η ενεργοποίηση της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζομένων από τα ΜΜΕ
Μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία, εξακολουθεί, συνεπώς, να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων
Μετατίθεται εκ νέου για ένα ακόμα μήνα, δηλαδή από 1.2.2018 (αντί 1.1.2018 που ισχύει σήμερα), η ενεργοποίηση της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.
Μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία, εξακολουθεί, συνεπώς, να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ, καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στην Alter Ego τα σήματα της «Ελευθεροτυπίας» με 8,1 εκατ. ευρώ
Η εφημερίδα έκλεισε οριστικά τον Νοέμβριο του 2014,
Ο Έλον Μασκ άλλαξε το λογότυπο του Twitter - Αποκαλυπτήρια για την «Χ»
Ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος και η νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter Λίντα Γιακαρίνο αποκάλυψαν ένα λογότυπο…
Μεγάλη άνοδος κατά 5,89 εκατ. των συνδρομητών στο β’ τρίμηνο για τη Netflix
Tο Netflix τον Μάιο φρέναρε την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης για λογαριασμούς στις ΗΠΑ, το…
Η Meta μπλοκάρει την πρόσβαση σε δημοσιεύματα καναδικών ΜΜΕ- Αρνείται να τα πληρώσει
Ο νέος νόμος υποχρεώνει τους γίγαντες της ψηφιακής οικονομίας να συνάπτουν δίκαιες εμπορικές συμφωνίες με…